Η EVAL - Ε.Γ.ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ ΑΒΕΕ, με έδρα τα Ανω Λιόσια δραστηριοποιείται στο σωστικό και ναυτιλιακό εξοπλισμό σκαφών, από το 1976, σε 85 χώρες ζητάει:

 

1. Charter Fleets Sales Account Manager

 

Job brief

We are looking for an experienced sales account manager preferably with yachting experience to support clients and manage sales activities. The responsibilities of sales account manager include maintaining client relationships, overseeing the sales process, and acting as a point of contact.


To be successful as a sales account manager, you should demonstrate excellent interpersonal skills, knowledge of CRM software, and the ability to manage multiple tasks at once. Ultimately, a quality sales account manager should demonstrate great customer service skills, strong business acumen, and problem-solving skills.

Responsibilities

• Managing accounts for long-term success
• Establishing good rapport with clients
• Developing new sales opportunities
• Supervising representatives to ensure increased sales
• Preparing reports on accounts and transactions
• Tracking account targets
• Monitoring sales


Requirements

• Business, marketing, or similar degree
• Proven experience in a sales position
• Knowledge of CRM software and MS Office
• Excellent interpersonal skills
• Knowledge of sales metrics
• Ability to problem-solve

 

Αποστολή βιογραφικών στο sspinoulas@eval.gr

 

2. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

 

Περιγραφή θέσης 

  • Συναρμολόγηση-Μοντάρισμα
  • Χειρισμός ελαφριών μηχανημάτων & εργαλείων χειρός

 

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να έχει απαραίτητα: 

  • Προϋπηρεσία σε τμήμα Παραγωγής
  • Υπευθυνότητα , έμφαση στη λεπτομέρεια και στην ποιότητα.
  • Ταχύτητα & έμφαση στην τήρηση πρότυπων χρόνων
  • Μεταφορικό μέσον λόγω τοποθεσίας.
  • Συστάσεις απαραίτητες.

 

Αποστολή βιογραφικών στο a.panagopoulos@eval.gr

 

3. ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Περιγραφή θέσης 

  • Παραλαβή και ταυτοποίηση Ά υλών και αναλωσίμων
  • Ποιοτικός έλεγχος παραλαμβανόμενων
  • Παραγγελία αναλωσίμων και απαραιτήτων εξαρτημάτων για τη λειτουργία της παραγωγής
  • Επικοινωνία με το τμήμα προμηθειών και το τμήμα αποθήκης για εσωτερικές διακινήσεις υλικών, παραδόσεις και παραλαβές
  • Διευθέτηση και τακτοποίηση του αποθηκευτικού χώρου της παραγωγή
  • Χρήση και ενημέρωση του συστήματος αποθήκης (ERP-WMS)
  • Τακτικές απογραφές υλικών
  • Συνεργασία με τους εργαζόμενους παραγωγής για τροφοδοσία της παραγωγής με τις απαραίτητες ‘Α ύλες
  • Προετοιμασία υλικών για αποστολές σε πελάτες / εξωτερικούς συνεργάτες

 

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να έχει απαραίτητα: 

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση αποθήκης
  • Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και έμφαση στη λεπτομέρεια
  • Γνώση χρήσης υπολογιστή & συστημάτων ERP-WMS (π.χ. Softone, Entersoft, SAP)
  • Γνώση χρήσης μηχανημάτων αποθήκης (Υδραυλικό/ηλεκτρικό παλετοφόρο)
  • Θα εκτιμηθεί γνώση χειρισμού κλαρκ
  • Θα εκτιμηθεί γνώση Αγγλικών
  • Θα εκτιμηθούν γνώσεις συντήρησης μηχανημάτων
  • Μεταφορικό μέσον λόγω τοποθεσίας
  • Συστάσεις απαραίτητες

 

Αποστολή βιογραφικών στο a.panagopoulos@eval.gr

 

4. ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ CUSTOMER SERVICE

 

Οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης είναι :

 - Ποιοτική και εξειδικευμένη εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών, κυρίως μέσα από τηλεφωνική επικοινωνία     

- Ενημέρωση των πελατών για τα προϊόντα της εταιρίας

- Ετοιμασία και υλοποίηση προσφορών και άλλων προωθητικών ενεργειών της εταιρίας

- Εντοπισμός και αποτύπωση προβλημάτων και τυχόν παραπόνων των πελατών

- Γενικότερη επικοινωνία με πελάτες

- Reporting στη διοίκηση

Η/Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να έχει απαραίτητα: 

  • Εμπειρία σε ανάλογη θέση
  • Πτυχίο ΤΕΙ - ΑΕΙ
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Ικανότητες συνεργασίας
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία
  • Αγάπη για την ομαδική εργασία

 

Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση, αόριστης διάρκειας. 

Η Εταιρία προσφέρει πακέτο αποδοχών, εξαιρετικές συνθήκες εργασίας, ευκαιρίες εκπαίδευσης και καριέρας, σε ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο περιβάλλον. 

 

Αποστολή βιογραφικών στο sspinoulas@eval.gr